free energia by free energia

ιστοριες για την ελευθερη ενεργεια

Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

Έχουν ακουστεί κατά καιρούς διάφορα περί της ελεύθερης ενέργειας. Ότι έχουν κατασκευαστεί τέτοιες μηχανές αλλά για διαφόρους λόγους δεν βγήκαν στην δημοσιότητα. Κάποιους τους εξαφάνισαν δίνοντας του πολλά χρήματα ενώ κάποιους άλλους τους βρήκαν πεταμένους μέσα σε χαντάκια. Μια ιστορία που διαδραματίστηκε το 1974 (δεν είχα γεννηθεί ακόμα ) και μου την διηγήθηκε ο πατέρας μου ήταν η εξής. Υπήρχε ένα άτομο στο χωριό μου που έφτιαξε ένα μικρό αεροπλάνο με ποτιστική μηχανή. Ναι καλά ακούσατε. Το άτομο αυτό αργότερα κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο που λειτουργούσε χωρίς κάποια συμβατική ενέργεια. Έκανε επίδειξη στο χωριό , τον έγραψαν τότε οι τοπικές εφημερίδες. Την τρίτη μέρα όμως εξαφανίστηκε και αυτός και το αυτοκίνητο που είχε κατασκευάσει, χωρίς να ακούσουμε τίποτα ποια εαυτόν. Και αν το σκεφτείτε δεν θα αφήναν ποτέ κάποιον που θα είχε κατασκευάσει κάτι τέτοιο , γιατί υπάρχουν τεραστία συμφέροντα.

Τα συμπεράσματα δικά σας

3 σχόλια:

  1. metafysikos erevnitis είπε...

    Giasou File mou xarika katarxin gia to pneyma pou se diepi.Syxaritiria gia tin skepsi sou.Ego eimai erevnitis metafysikis kai mixanikos hlektoronikos kai viotherapeftis.Asxoloume ton teleytaio kairo me efevreseis pou arxisa na poulao dila dila se atoma tou kyklou oso ginetai exo omos ston dromo kai alla.Ostoxos mou einai na ekpliroso pliros tin eleytheri energeia.An thelis na ta poume tilefonikos sou afino to tilefono mou.To onoma mou einai jannis 6976410382.

    19 Ιουλίου 2008 στις 1:50 μ.μ.  

  2. Rider είπε...

    Αγαπητέ καλησπέρα και καλό μήνα!

    Ονομάζομαι Σωτήρης, είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και θα ήθελα να σου πώ την δική μου άποψη-απλά-πάνω στο θέμα. Παρακαλώ να σημειώσεις ότι ΔΕΝ το παίζω "σοφός" γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ! Εάν όμως έχεις κι εσύ να παρατηρήσεις κάτι πάνω σε αυτά που θα σου πώ, μήν διστάσεις σε καμία περίπτωση να μου απαντήσεις! Συμφωνώ απόλυτα ότι αυτός ο κόσμος έχει πολλά ακόμη να μας δώσει και ότι η Φυσική έχει αμέτρητα ανεξερεύνητα "βουνά και κοιλάδες" ακόμη!
    Σε κάποιον που θα πάσχιζε να φτιάξει ένα "αεικίνητο" όπως ονομάζεται, θα τον παραπέμψω πολύ απλά στην κίνηση ενός δορυφόρου γύρω απο τη Γή! ή ακόμη πιό απλά, στην κίνηση ενός εκκρεμούς, χωρίς να λάβουμε υπόψη τις τριβές φυσικά!Το πρώτο ήδη γίνεται (ακόμη και απο την ίδια τη Σελήνη), το δεύτερο δέν πρόκειται να γίνει ποτέ! Αυτό που θέλω να πώ, είναι ότι ίσως δέν είναι το θέμα του "αεικίνητου" που προβληματίζει, αλλά της μηχανής "δωρεάν ενέργειας" που πιστεύω ότι διφέρει αρκετά-ίσως και πάρα πολύ! Εάν πάω με κάποιον τρόπο να αξιοποιήσω την κινητική ενέργεια του δορυφόρου, τότε σύντομα αυτός θα πέσει στο κεφάλι μου!Το ίδιο θα γίνει πιστεύω με οποιοδήποτε σύστημα κινείται μέσα σε ένα "συντηρητικό πεδίο δυνάμεων". Εάν κανείς ψάξει ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ Ο Λ Η την πορεία κίνησης απο κάποια προτεινόμενη μηχανή "δωρεάν ενέργειας" ΔΥΣΤΥΧΩΣ θα διαπιστώσει ότι:
    υπάρχει ένα σημείο ισορροπίας, γύρω απο το οποίο ασκούνται ΑΝΤΙΡΡΟΠΕΣ δυνάμεις στην υποκείμενη μαγνητική ποσότητα. Τελικά, τα πιθανότατα σενάρια θα είναι δύο :
    Εάν αγνοήσω τριβές κλπ κλπ, το σύστημα απλά θα ταλαντεύεται ες αεί γύρω απο αυτή τη θέση ισορροπίας , εάν -δε- πάω να εκμεταλλευτώ την κινητική του ενέργεια καθ'οιονδήποτε τρόπο, τότε σύντομα η μηχανή μου θα σταματήσει. Πιστεύω ότι ΙΣΩΣ δέν λαμβάνονται υπ'όψη δύο μεγάλες "παγίδες" στην προσπάθεια κατασκευής μιάς τέτοιας μηχανής:
    1) Το σημείο ισορροπίας που αναφέρω μπορεί πολλές φορές να είναι πολύ καλά "κρυμμένο" και να θέλει υπολογισμό έργου με πολύπλοκα ολοκληρώματα ΣΕ Ο Λ Η τη διαδρομή του κινητού στοιχείου, ο οποίος υπολογισμός εάν γίνει θα μας δώσει ένα στρογγυλό μηδενικό ώς προς το προσφερόμενο έργο δύναμης στο κινούμενο στοιχείο, και
    2) Εάν πάω να εκμεταλλευτώ έστω λίγη ή ελάχιστη απο την κινητική ενέργεια του κινούμενου στοιχείου προκειμένου να παράγω ηλεκτρική ισχύ, τότε απο δυνάμεις δράσης-αντίδρασης (κανόνας Lenz στην περίπτωσή μας), θα ασκούνται επιβραδυντικές δυνάμεις στο στοιχείο, και σύντομα η μηχανή μου θα σταματήσει. Δηλαδή, ίσως τα πράγματα να δείχνουν καλά όσο έχω απλά κίνηση, όταν όμως περάσω και σε στάδιο παραγωγής ρεύματος, τότε ανακύπτουν άλλα προβλήματα.
    Δέν σου κρύβω ότι προσωπικά επίσης πιστεύω ότι ο ηλεκτρομαγνητισμός θα μπορεί να δώσει ενέργεια με πολύ πιό θαυμαστό τρόπο απο ότι μέχρι σήμερα, απλά δέν είμαστε ακόμη σε θέση να δούμε κάτι τέτοιο. Ποιός, για παράδειγμα, θα πίστευε ποτέ ότι ένα πορτοκάλι 200 γραμμαρίων θα ισοδυναμούσε σε ενέργεια με την ατομική βόμβα της Χειροσίμα!!! Κάτι τέτοιο είμαι σίγουρος ότι θα συμβεί και στον ηλεκτρομαγνητισμό, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θέλει πολύ πολύ παραπάνω απο απλούς πειραματισμούς με μαγνήτες και τροχούς, χώρίς να θέλω να θείξω την αισιοδοξία και τους πειραματισμούς κανενός.
    Θέλω να κλείσω την ακατάπαυστη πολυλογία μου (στην οποία μπορεί να βρείς και πολλά ορθογραφικά λάθη!!!), λέγοντάς σου ότι οι ερευνηυτές της "MAGLEV" (μαγνητική πρόωση και ανάρτηση στα τραίνα-κυρίως) ασχολούνται με "εξωτικές" μορφές κινητήρων (ευθύγραμμοι, με υπεραγωγούς κλπ...), είναι άτομα άξια, με βαθιά γνώση και υψηλή νοημοσύνη , και πιστεύω ότι πάρα πολύ σύντομα θα είχαν "ψαρέψει" κάτι τέτοιο απο τις "δεξαμενές της Φυσικής" (αναφέρομαι στη "δωρεάν ενέργεια") εάν ίσχυε και φυσικά θα το είχαν αξιοποιήσει (χωρίς αυτός ο ισχυρισμός να είναι και απόδειξη φυσικά, παρά, μάλλον, μιά ισχυρή ένειξη).
    Αυτά προς το παρόν αγαπητέ! Θα χαρώ να έχουμε επικοινωνία! Σε χεραιρετώ και εύχομαι καλή Σαρακοστή!

    1 Μαρτίου 2009 στις 12:43 μ.μ.  

  3. energy είπε...

    καλησπερα σε ολους, και στον μεταφυσικοερευνητη και στο rider.

    Λογο διαφορων προβληματων δεν μπορεσα να απαντησω, πολυ ενδιαφερον και τα 2 σχολια σας. Εχεται καποιο Msn να επικοινωνησουμε.
    Θα τα πουμε συντομα

    9 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:45 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου